неделя, 2 декември 2007 г.

Блогът- особености на комуникацията

Здравейте!

Това е първият ми блог и съответно първата ми публикация в него. Честно да си призная, преди да ми се наложи да създам блог , въобще не се бях замисляла за големите плюсове, които може да ми донесе притежаването на такъв малък сайт.
Сега обаче, когато вече го създадох, осъзнах колко много неща едновременно може да бъде той и колко много функции може да изпълнява.




Блогът е:
* личен, но същевременно публичен дневник, в който могат да се споделят емоции, преживявания, мисли и интересни за нас неща. Читателите могат да коментират всяка една от публикациите, също да споделят важни за тях неща и по този начин да се получи адекватно общуване между много хора. Освен това, прочитайки моят личен профил, хора със сходни интереси може да пожелаят да се свържат с мен и да завържем приятелство.
* място за дискусии, анализиране, коментиране и изказване на определени виждания за важни проблеми. Това, надявам се, ще ме научи да тренирам изказа си, да отстоявам собствената си позиция и мнения, а също така, блогът може да бъде ориентир за медиите и да има влияние върху дневния ред на новините.
* място за изпращане и получаване на информация.
* място за популяризиране или подхвърляне на проект, идея, обява, събития и т.н.
* място за разрешаване на проблеми.
* алтернатива на традиционните медии (по-личен поглед към събитията, отразени в медиите) .
Това, което най-много ми харесва в блоговете е тяхната мултимедийност и непрекъснатата връзка между тях и към други уебсайтове.

Няма коментари: